Kidd, een zeer veelzijdige jongeman, houdt van schilderen, karate en tarot, maar het grote geld verdient hij met het kraken van computers: hij is een geniale hacker. Dat is dan ook de reden waarom hij wordt benaderd door Anshiser, een wapenfabrikant die een nieuw zoekersysteem voor gevechtsvliegtuigen heeft ontwikkeld. De plannen voor dit systeem zijn gestolen door concurrent Whitemark, en Anshiser vraagt Kidd diens netwerk te saboteren - een moeilijke en gevaarlijke klus, waar een prijskaartje van twee miljoen aan hangt. Samen met beroepsinbreekster LuEllen, reporter Dace Greeley en de modem van collega-hacker Bobby Duchamps opent Kidd de aanval op Whitemark. De operatie lijkt te slagen: de hackers slagen erin het computersysteem van Whitemark te kraken. Maar het succes wordt te vroeg gevierd en de praktijk blijkt heel wat gecompliceerder te zijn dan de theorie. De kaarten hadden het al voorspeld...
De volgende extensies worden ondersteund: png, jpeg, jpg, gif, txt, csv, pdf, doc, docx, rtf, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, eps.