Elke generatie en elke maatschappij heeft zijn eigen paradigma. Ook de managementliteratuur is een afspiegeling van de maatschappij waaruit ze voortkomt. Seth Godin zet met Overleven is niet genoeg de volgende stap.
Zoals Charles Darwin in het voortbestaan van diersoorten de evolutie als sturend principe herkende, zo beseft Godin dat er voor bedrijven tegenwoordig maar één mogelijkheid is: meeveranderen met de tijd. Dus niet alleen openstaan voor verandering, of inspelen op verandering, maar leven van verandering.
Godin laat u in dit boek zien hoe ook u kunt leren zoomen: de onzekerheid omarmen, groeien en krachtiger worden door te veranderen. Zolang de wereld onzeker blijft, zo lang zal de starre organisatie het onderspit delven. Wie zoomt, die wint!
Seth Godin studeerde filosofie, marketing en informatica. Hij was vice-president Marketing bij Yahoo! en pionierde in de online-permissiemarketing, waarover hij ook de bestseller Permissiemarketing schreef.
De volgende extensies worden ondersteund: png, jpeg, jpg, gif, txt, csv, pdf, doc, docx, rtf, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, eps.