wat het is, wat u eraan hebt, hoe u het laat maken
Producenten en dienstverleners maken steeds meer bewust gebruik van design als effectief communicatiemiddel. Producten lachen ons toe vanaf het schap, brochures lokken ons van pagina naar pagina, winkels nemen ons op in een warme omarming en ondernemingen en organisaties presenteren zich in zorgvuldig gesneden maatkleding. Complexe informatie vloeit spelenderwijs de hersenen binnen - en bereikt daar de juiste plaats.
De aanwezigheid van design is zo vanzelfsprekend geworden dat weinigen zich realiseren dat het allemaal door mensen bedacht en gemaakt wordt. Jos van der Zwaal, creatief directeur en partner bij Miliford -Van den Berg Design, putte voor Design voor opdrachtgevers uit twintig jaar ervaring in het kneden van creativiteit tot een professioneel product. Hij vertelt over de kracht van design als communicatie- en concurrentiemiddel, wanneer het wordt gebruikt en hoe het wordt ontwikkeld. Om meer effect te halen uit de mogelijkheden die ondernemingen en organisaties in huis hebben. Om opdrachtgevers en designers professioneler met elkaar om te laten gaan. En om op die manier meer resultaat te halen uit leuk, interessant - en altijd kostbaar - mensenwerk.
Een lees- en leerboek vol inzichten, voorbeelden en checklists voor opdrachtgevers én ontwerpers.
De volgende extensies worden ondersteund: png, jpeg, jpg, gif, txt, csv, pdf, doc, docx, rtf, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, eps.