Een pilletje voor de zorg 4
C3 adviseurs en managers voert `Ruim denken' als motto. Eren goed zou het motto 'Kennis delen' kunnen zijn, want dat is wat de consultants van (^ al vanaf de oprichting doen. Zij delen hun kennis met elkaar, maar ook met de mensen in de gezondheidszorg. Wat begon niet praktische handleidingen in de vorm van C3 cahiers is uitgegroeid tot een breed scala van leringen ei] verschillende publicaties.
Door de beschikbaarheid van sociale media is het mogelijk om op nog meer manieren kennis te delen. C3 gebruikt die nieuwe wegen op gepaste wijze. Het schrijven van weblogs is daarin een constante factor. Iedere C3'er schrijft weblogs op de gezamenlijke weblog www.c3log.nl. De een met een hoge frequentie, de ander met een zekere terughoudendheid.
Dat schriftwerk levert een breed scala op van kennis, visies en opvattingen, juist omdat de mensen van C3 verschillende invalshoeken voor hun weblogs kiezen. De weblogs zijn daarmee ook een mooie staalkaart van de kennis, de vaardigheden en de persoonlijkheden, die C3 in huis heeft.
Sinds 2008 laat C3 een onafhankelijke selectie maken van de beste, interessantste, leukste en gekste blogs van liet afgelopen jaar. Die worden gehandeld onder de noemer 'Een Pilletje voor de Zorg, dat in 2011 voor de vierde keer verschijnt.
Ook dit vierde Pilletje voor de Zorg is niet bedoeld om kwalen te bestrijden, maar om de lezer genoegen en nieuwe inzichten te verschaffen. De jaarlijkse 'Peppil voor de zorg' is er weer. Daar word je blij van.