Doeltreffende strategieen om in de werkomgeving succesvol om te gaan met moeilijke klanten,collega's,managers en teams
In uw werkomgeving komt u wel eens in contact met moeilijke mensen die het u knap lastig kunnen maken. Misschien is het een klant die vaak commentaar heeft, een collega die het altijd beter weet of een chef van wie u nooit positief commentaar kunt verwachten. Deze mensen kunnen u demotiveren en uw zelfvertrouwen een flinke deuk geven.
Dit boek bevat een aantal strategieën om het negativisme het hoofd te bieden. U kunt misschien niet zelf bepalen met wie u werkt, maar u kunt moeilijke relaties wel op een positieve manier aanpakken, en zo de werksfeer bevorderen. Dit boek maakt u ook duidelijk waarom moeilijke mensen zich zo gedragen en geeft u tips om te leren omgaan met moeilijke klanten, collega's, managers en teams.
Met behulp van dit boek maakt u op een succesvolle manier een einde aan die moeilijke situaties!
De volgende extensies worden ondersteund: png, jpeg, jpg, gif, txt, csv, pdf, doc, docx, rtf, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, eps.