visies van vooraanstaande ondernemers op de nieuwe eeuw
Een maandagmiddag, 2015. Kleuters huppelen rond met een mobiele telefoon. Het energiebedrijf zet op afstand de kraan open voor mensen die na hun werk meteen in een warm bad willen glijden. In de supermarkt liggen links de biologische producten op het schap en rechts het genetisch veranderde fruit. Er is een geneesmiddel gevonden tegen Alzheimer en de overheid maakt zich zorgen omdat steeds minder mensen kunnen schrijven; waarom zou je ook als elke computer gewoon print wat je zegt? Trouw-verslaggevers Anniek van den Brand en Koos Schwartz vroegen directeuren van 32 Nederlandse bedrijven aan de vooravond van een nieuw millennium naar hun visie op de toekomst. Zij geven de komende eeuw vorm omdat wij iedere dag opnieuw te maken hebben met hun producten en diensten. Van Albert Heijn tot Organon, van Free Record Shop tot Ajax, van Batavus tot KPN. Grote en kleine ondernemingen, nieuwkomers en namen die al eeuwen trotseerden. In 2015 is Nederland zakelijker dan nu, stellen de top-ondernemer
De volgende extensies worden ondersteund: png, jpeg, jpg, gif, txt, csv, pdf, doc, docx, rtf, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, eps.