Sex was Junie's handelsmerk, sex appeal haar visitekaartje. Die wiegende heupen.... die zwarte, heel strak om het lijf zittende japon.... die zwoele stem.... zo had George Pringle, de president-directeur van „Micro-Records" de campagne opgezet. wij zullen beginnen met open schoentjes met heel hoge hakjes," zei Pringle, om Junie heen lopend, haar van alle kanten bekijkend. Hij betastte haar en Junie had alle moeite om haar tranen terug te dringen.
„Geen step in. Als je loopt, moeten ze elke beweging van je lichaam kunnen volgen. En als je zingt, moet het klinken alsof je snakt naar iedere man die naar jouw stem luistert. Ik wil hebben dat de mannen beginnen te hijgen, als ze jou horen zingen." Hoe meisjes de top bereiken.... De top van de gouden grammofoonplaten. Daarvoor is wel wat meer nodig dan slechts het bezit van een stem.
Het bedrijf van de grammofoonplatenindustrie, waai mannen en vrouwen elkaar verdringen en onder de voet lopen; waar zij alles, maar dan ook alles, aanbieden en verkopen voor de roem, het succes, de gouden platen....
Waar men elkaar de hals afsnijdt, figuurlijk en letterlijk.