Hoe belangrijk is customer care? Is customer care en het afhandelen van klantcontacten een kernproces en zo ja, is het ook een kerncompetentie, iets waar je uitzonderlijk goed in bent? Of zou je dat graag willen maar is de realiteit anders? Hoe organiseer je het wél goed? Kan het aangaan van een strategische relatie met een serviceprovider daar een rol in spelen? Hoe bepaal je of je je customer careprocessen in huis moet houden of dat uitbesteden beter is? Wat zijn de valkuilen en problemen en wat zijn voorwaarden voor succes?
Stragische Sourcing van customer care ondersteunt de lezer bij het maken van een gefundeerde keuze tussen zelf doen of uitbesteden. Het boek gaat in op alle vormen van uitbesteding, meer of minder vergaand, zoals facilitaire uitbesteding, insourcing, co-sourcing, business process outsourcing en strategische sourcing.
Staat u voor een sourcingbeslissing of op het punt uit te besteden? Dan is dit boek een must.
De volgende extensies worden ondersteund: png, jpeg, jpg, gif, txt, csv, pdf, doc, docx, rtf, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, eps.