stimuleren en motiveren van personeel door middel van interne communicatie
Werknemers die zich betrokken voelen bij het bedrijf en die zich er graag voor willen inzetten. Dat is een ideaal van iedere ondernemer. Maar hoe dat ideaal te bereiken, is een vraag die niet altijd even gemakkelijk te beantwoorden is. Mensen motiveren is een complexe zaak en kent vele aspecten.
In De kracht van interne communicatie belicht de auteur aan de hand van een groot aantal praktijksituaties hoe het managementinstrument interne communicatie kan bijdragen aan het motiveren en stimuleren van personeel. Hij neemt daarbij het werkzame leven van de werknemer als uitgangspunt en volgt de werknemer vanaf de werving tot en met de beëindiging van het dienstverband, met speciale aandacht voor de tussenliggende periode: de communicatie van alledag. Ook is er zowel ruimte voor bijzondere situaties binnen het bedrijf - verhuizing, jubileum, afscheid - als in het leven van de werknemer zelf - huwelijk, ziekte, overlijden.
Kortom, De kracht van interne communicatie brengt op een duidelijke en plezierige wijze de verscheidenheid aan interne communicatiemiddelen onder de aandacht en biedt elke personcelsverantwoordelijke een aantal sterke handvatten in het streven naar gemotiveerd en betrokken personeel.
De volgende extensies worden ondersteund: png, jpeg, jpg, gif, txt, csv, pdf, doc, docx, rtf, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, eps.