In 2007 vroeg sociologe Iteke Weeda tweehonder managers - mannen en vrouwen - naar hun ervaringen en idealen op het werk. Aan de orde kwamen thema's als leiderschap, motivatie, emotie, intuïtie, geluk en identiteit en zingeving. In dit boek beschrijft en duidt zij de resultaten van haar onderzoek. De openhartige, vaak verrassende antwoorden die zij kreeg wijzen naar een nieuw paradigma in management. Bestaande managementtechnieken, veelal gebaseerd op hiërarchie, controle en macht, zijn niet langer zaligmakend. Zachtere waarden als empathie, intuïtie en de bereidheid om te luisteren worden steeds belangrijker. Voor succes op de langere termijn blijken de yin - waarden zelfs doorslaggevend te zijn. De Yinfactor bevat voorts persoonlijke ervaringen, inzichten en adviezen van een twaalftal topmanagers, speciaal voor dit boek mondeling geïnterviewd door Iteke Weeda en Rob Schippers.
De volgende extensies worden ondersteund: png, jpeg, jpg, gif, txt, csv, pdf, doc, docx, rtf, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, eps.