Iedere consument heeft wel eens ervaren dat bedrijven en winkels de klant niet altijd even serieus nemen. Dat komt omdat de meeste verkopers en managers te veel bezig zijn met het zoeken van nieuwe klanten. En onderhand wordt de bestaande klant uit het oog verloren of zelfs verwaarloosd. De klant is vaak helemaal geen koning en komt pas op de tweede plaats. Volgens de 'wattenwet' van Harry Heithuis moeten juist de bestaande klanten in de watten worden gelegd. Een goede klant is nu eenmaal goud waard. De auteur geeft niet alleen aan hoe u uw klanten kunt behouden, maar ook hoe u van goede klanten nog betere klanten kunt maken. Tevens laat hij als voorbeeld een aantal reclame-uitingen in Nederlandse kranten en tijdschriften de revue passeren en bespreekt hij in welke mate deze aan de 'wattenwet' voldoen of er juist in strijd mee zijn - en dat laatste blijkt nogal eens voor te komen. Veel voorbeelden uit de praktijk, herkenbare situaties en praktische tips maken dit boek een goed leesbaar
De volgende extensies worden ondersteund: png, jpeg, jpg, gif, txt, csv, pdf, doc, docx, rtf, xls, xlsx, ppt, pptx, odt, ods, eps.